maandag 26 november 2007

Wat extra (zak)geld verdienen, makkelijk, simpel en veilig!

(see other post for English version)
Ik zal hier wat uitleggen over PTC Sites, misschien dat ik je kan overtuigen om ook naar PTC sites te gaan en (bakken) geld te verdienen!


Wat?
PTC staat voor Paid to Click. Dit houd in het kort in dat je geld krijgt voor het klikken op reclame (of andere) links. Nu denk je zeker: 'Jaja, dat kan toch nooit, en als het zo zou zijn zal het wel heel weinig zijn...'. Ik zal je zeggen, dat dacht ik in het begin ook. Maar na wat informatie opgezocht te hebben, snap ik hoe het werkt:

Hoe?
De adverteerders (mensen die reclame willen maken) betalen geld aan PTC sites om voor hen te adverteren. Bux.To geeft een gedeelte van dat geld aan diegene die op de links klikt. En wat er over blijft houden ze zelf.
In het begin krijg je bijvoorbeeld 1 cent per geklikte advertentie. Dat is natuurlijk heel erg weinig. Maar toch zijn er mensen die meer dan 50$ per dag verdienen! Hoe kan dat, zal je zeggen. Een woord: 'Referrals'. Als je een bepaald bedrag hebt verdiend, kan je het opnemen, tot die tijd 'staat' het op je account op de desbetreffende site.

Referrals:
Referren houd in dat jij mensen onder jouw naam aanmeldt, en dat jij daar wat extra's aan over houd. Dit extraatje kan bijvoorbeeld 1 cent zijn per de door jouw referral geklikte link. Dit betekent, dat als je 20 referals hebt, en zij allemaal 10 advertenties per dag klikken, je wel 2.10$ per dag kan verdienen! Dat betekent 14.70$ per week, en 63.00$ per maand!
Dit referren gaat heel eenvoudig, geef gewoon al je vrienden een speciale link die bij je statistieken hebt staan, en als ze zich dan aanmelden, zijn het jouw referals.
Wat ook belangrijk is, is dat zij niet minder verdienen doordat ze referal zijn, ze verdienen net zoveel, alleen de referer verdiend wat extra's!


Veiligheid
Ik heb zelf alles gecheckt en ik alle PTC sites waar ik aan doe, zijn zover ik weet en heb onderzoekt, velig, zorgen niet voor spam, virussen of dergelijken. Je hoeft helemaal niks te downloaden! Het enige wat je moet doen is klikken! Bij een enkele site kan je ook nog je zelf inschrijven bij andere sites, maar ik heb nog niet gecheckt of ze allemaal ook veilig zijn, het is waarschijnlijk beter om dat niet te doen. Word je ooit gevraagd om iets te downloaden (wat bij mij nooit is gebeurd), doe het maar niet.

Een lijst van de beste PTC Sites:
Bux.to - Een van de beste, simpelste en gebruiksvriendelijke sites
Titanclicks.com - Grootste PTC site
Paid.vg - verschilt niet veel van bux.to
Adbux.org - Vergelijkbaar met Bux.to, niet vergeten je profile te updaten.

Er is ook een Paid to Survey site, waarbij je geld verdient door je mening te geven over bepaalde sites die ze je laten zien. Ik had op mijn eerste dag al 28 dollar! Hier moet je wel de sites echt bekijken, maar daar blijft het ook bij. Ik zou trouwens niet alle sites die je ziet vertrouwen, er gebeurt niks als je het gewoon bekijkt, maar schrijf je niet in en geef geen persoonlijke informatie af (Dit geldt niet alleen voor die advertenties van deze site!) Dus hou het bij kijken en mening geven! En geen zorgen, het klinkt veel vermoeiender, maar het is t waard ;)
Hier is de link: Awsurveys.com

Succes!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

deze tutorial legt alles van a to z uit, zeer handig want ik heb hem ook gebruikt!!

http://members.lycos.nl/mny/

Anoniem zei

awsurveys is een scam hoor! ik kreegn geen sites meer maar ik ben begonnen met zoveel refs dat ik toch genoeg geld had en kheb geen rotte frang gezien!

stovie zei

bekijk deze site eens, hier vind je alle informatie over ptc site's:
www.makemoney.startje.be